Overlijden medeparochiaan
mevrouw Rie Baas-Oudshoorn

Op 29 september jl. ontvingen wij het droevige bericht dat is overleden mevrouw Maria Hendrina Baas-Oudshoorn. Ze was een zeer trouwe parochiaan, sterk in haar geloof en elke zondagochtend aanwezig tijdens de vieringen op haar vaste plekje, rechtsvoor in haar Urbanuskerk. Zo kwam ze steevast, ondanks haar al hoge leeftijd, met de auto het kerkplein oprijden en mocht je daar toevallig aanwezig zijn, maakte ze altijd een praatje met je. Gezellig en belangstellend.
De laatste jaren liet haar gezondheid te wensen over, waardoor ze niet langer in staat was om af te reizen naar de kerk in Nes. Maar het contact bleef bestaan, waaruit bleek dat de Urbanusparochie nog steeds een bijzondere plaats innam in haar hart. Haar parochiezaken wilde ze goed geregeld hebben. Ze belde dan op, waarna een zeer geanimeerd gesprek volgde, waardoor de tijd vergeten werd en je zomaar een half uur verder was. Zorgzaam geregeld, zodat dit niet op de schouders van haar kinderen zou komen. Vriendelijk, betrokken en bescheiden, zo hebben we haar leren kennen.
Op 24 september heeft zij, in het bijzijn van haar familie, het sacrament van de zieken ontvangen.
De uitvaart zal plaatsvinden op vrijdag 04 oktober a.s. om 11.00uur in haar geliefde St.Urbanuskerk; het is dezelfde dag dat zij 90 jaar geworden zou zijn.

We wensen familie en allen die haar nu zo moeten missen, heel veel sterkte bij het dragen van dit verlies.